przez Agnieszka36 » wtorek 24 września 2013 09:29
Witam wszystkich.
Nie wiem czy to miejsce jest odpowiednie na taką tematykę, jednakże nie wiem gdzie lepiej umieścić mój post. : )
A więc sprawa tyczy się szkoleń. Otóż tak. Od niedawna zostały nałożone na mnie nowe obowiązki (pracuję w dziale finansowym firmy) w postaci sprawozdań finansowych. Do tej pory tylko wspomagałam ich tworzenie, a od teraz muszę wykonywać je samodzielnie. Dlatego też muszę zwiększyć swoje kompetencje i zastanawiałam się właśnie nad jakimiś szkoleniami czy warsztatami, np. . Nie mam jednak żadnego doświadczenia z tego typu usługą i zastanawiam się, czy warto się tym interesować. Chodzi mi przede wszystkim o to, czy wiedza przekazywana na kursach jest dużo większa niż ta, którą mogę posiąść na własną rękę.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki, Aga.
Ostatnio edytowano wtorek 01 października 2013 18:38 przez
admin, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Link zawarty w poscie nie jest związany z tematem