Praca a podniesienie kwalifikacji

Szukasz pracy? Napisz co potrafisz.

Praca a podniesienie kwalifikacji

UNREAD_POSTprzez anita12187 » piątek 10 sierpnia 2018 21:08

Witam, obecnie podobnie jak niektórzy z Was jestem na etapie poszukiwań pracy jestem po studiach ekonomicznych niestety w podjęciu pracy przeszkadza mi moja słaba znajomość języka angielskiego.Miałam już kilka propozycji zatrudnienia jednak prawie wszyscy pracodawcy oczekują dobrej znajomości języka angielskiego.Postanowiłam wybrać się na szkolenie językowe do wsb.pl https://www.wsb.pl/kandydaci/kursy-jezykowe
Chcę porządnie wziąć się za naukę i wyszlifować swój angielski mam przy tym ogromną nadzieję na znalezienie dobrej pracy, ponieważ za dwa lata wychodzę za mąż i muszę wzmocnić swój budżet, aby zarobić częściowo na swoje wesele. Czy ktoś z Was korzystał z nauki języka angielskiego w wsb.pl ?Jakie są Wasze doświadczenia związane z nauką języków obcych ?Zależy ma na profesjonalnej szkole dlatego Wyższa Szkoła Bankowa powinna spełnić moje oczekiwania.
Pozdrawiam Was i życzę spokojnej nocy.
anita12187
Chełmianin początkujący
Chełmianin początkujący
 
Posty: 4
Dołączył(a): piątek 10 sierpnia 2018 20:50

Re: Praca a podniesienie kwalifikacji

UNREAD_POSTprzez kappa » czwartek 22 listopada 2018 19:54

Nic tak nie mobilizuje do nauki jak wyjazd do UK i próba odnalezienia się w tamtej rzeczywistości, co znajomości języka pomaga praca w domu - internet podstawa.
Co do szkoły bankowej jak zapłacisz to może będzie dla Ciebie większa motywacja do nauki bo tylko godzinami spędzonymi nad tematem możesz coś osiągnąć.
kappa
Chełmianin początkujący
Chełmianin początkujący
 
Posty: 4
Dołączył(a): czwartek 22 listopada 2018 19:44
Lokalizacja: Chełm - Kraków

Re: Praca a podniesienie kwalifikacji

UNREAD_POSTprzez dimon » wtorek 19 lutego 2019 09:51